ДОГОВІР ПУБЛІЧНОЇ ОФЕРТИ

 

Цей документ (надалі за текстом – «Оферта») є офіційною, публічною пропозицією укласти Договір публічної оферти (надалі за текстом – «Договір») про надання інформаційно-консультативних послуг дистанційним способом, тобто через веб-сайт, а саме: https://standartiposhittya.com.ua/dogovir-publichnoyi-oferti  , на вказаних нижче умовах. 

Увага! Для покупки курсу юридичною особою з метою корпоративного навчання, або індивідуального навчання окремого співробітника звертайтесь за адресою електронної пошти: support@tinodegotto.com.ua. або можна заповнити відповідну електронну форму на веб-сайті.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТІНО ДЕ ГОТТО», код за ЄДРПОУ 38746636, місцезнаходження: 03124, м. Київ, вул. Миколи Василенка, буд. № 7-А, яке діє на підставі статуту (надалі за текстом – «Виконавець»), з однієї сторони, та особа, яка приєдналась до цього Договору, шляхом прийняття пропозиції укласти цей Договір на умовах, визначених Виконавцем (надалі за текстом – «Замовник»), з іншої сторони (надалі разом іменуються – «Сторони», а кожен окремо – «Сторона», попередньо ознайомлені з правовими наслідками недодержання при вчиненні правочинів вимог закону, усвідомлюючи природу цього правочину та значення своїх дій, перебуваючи при здоровому розумі та ясній пам’яті, діючи добровільно, за відсутності будь-якого примусу як фізичного, так і психічного, уклали цей Договір про таке:

1. Терміни та визначення

1.1. У цій Оферті, якщо контекст не вимагає іншого, наведені нижче терміни мають такі значення:

1.1.1. Акцепт – повна та безумовна згода Замовника на укладення даного Договору на умовах, визначених цим Договором;

1.1.2. Веб-сайт - це сукупність програмних, інформаційних, а також медійних даних, логічно пов’язаних між собою, доступних у мережі Інтернет за адресою: https://standartiposhittya.com.ua/dogovir-publichnoyi-oferti  ;

1.1.3. Виконавець – ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТІНО ДЕ ГОТТО», яке надає послуги визначені цим Договором, інформація розміщена на веб-сторінці Виконавця за посиланням: https://standartiposhittya.com.ua/dogovir-publichnoyi-oferti ;

1.1.4. Додаткові матеріали – супутні інформаційні матеріали у формі таблиць, презентацій, чек-листів, статей, посилань тощо до відеороликів курсу, доступ до яких учасник отримує в особистому кабінеті та/або у повідомлені на електронну адресу та/або у чаті соціальної мережі (месенджеру) WhatsApp; 

1.1.5. Домашні завдання – тематичні завдання для самостійного виконання учасником у будь-якій формі, що є дотичними до тем та питань, які розглядаються у відеоролику;

1.1.6. Замовник - фізична та/або юридична особа, користувач сервісу, який здійснив оплату на розрахунковий рахунок виконавця

1.1.7. Заявка – спеціально передбачена функціональна можливість на веб-сайті для зв’язку із менеджером;

1.1.8. Згода суб’єкта персональних даних – будь-яке добровільне волевиявлення фізичної особи щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки;

1.1.9. Користувач - будь-яка фізична особа, яка має доступ до веб-сайту та використовує веб-сайт за допомогою мережі Інтернет»

1.1.10. Курс – сукупність інформаційних відеороликів, що об’єднані однією темою, у кількості, що передбачена обраним Замовником пакетом послуг; 

1.1.11. Менеджер – особа зі сторони Виконавця, яка супроводжує учасника протягом проходження ним курсу з організаційних, інформаційно-консультаційних, технічних та інших питань, що стосуються предмету Договору; 

1.1.12. Особистий кабінет – персоніфікований обліковий запис Користувача, створений за допомогою технічних можливостей системи управління навчанням, у якому містяться відеоролики, додаткові матеріали;

1.1.13. Пакет послуг – сукупність послуг з усього комплексу інформаційно-консультативних послуг за Договором, визначена Виконавцем, в певному обсязі та за конкретну ціну; 

1.1.14. Персональні дані – відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована;

1.1.15. Суб’єкт персональних даних – фізична особа, стосовно якої відповідно до чинного законодавства здійснюється обробка її персональних даних;

1.1.16. CRM – система (база персональних даних) на підставі невиключної ліцензії на використання сервісу;

1.1.17. Успішна оплата – факт зарахування грошової суми, що дорівнює вартості обраного Замовником пакету послуг, в результаті перерахування грошових коштів в національній валюті України (гривнях) на поточний рахунок Виконавця із використанням послуг Фінансового агента або без такого (для юридичних осіб які замовляють курс для корпоративного навчання, або індивідуального навчання окремого співробітника покупка  здійснюється шляхом оплати рахунку наданого Виконавцем);

1.1.18. Учасник – фізичні особи, що безпосередньо споживають інформаційно-консультативні послуги, що надаються Виконавцем; 

1.1.19. Фінансовий агент – платіжна система (ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ «ВЕЙ ФОР ПЕЙ»), яка реалізовує організацію та здійснення переказу грошових коштів за дорученням Виконавця із використанням електронних способів обробки платежів за реалізовані товари або послуги на веб-сайті; 

1.1.20. Форма – спеціально передбачена функціональна можливість на веб-сайті для вибору пакету послуг, оформлення замовлення та його сплати через послуги Фінансового агента;

1.1.21. Система управління навчанням – сервіс SendPulse, за допомогою технічних можливостей якого створюється особистий кабінет Користувача. Сервіс доступний за адресою: https://www.sendpulse.ua;

1.1.22. Решта термінів, що використовуються у цьому Договорі, тлумачаться відповідно до законодавства України.

2. Загальні положення

2.1. Згідно із положеннями ст.ст. 633, 641 Цивільного кодексу України умови Договору є однаковими для всіх Замовників, беззастережне прийняття умов якого вважається акцептом даної оферти Замовником та Виконавцем.

2.2. Договір є публічним договором в розумінні ст. 633 Цивільного кодексу України, а особа, яка приймає пропозицію (публічну оферту) про укладення Договору (здійснює акцепт) стає Замовником відповідно до ст. 642 Цивільного кодексу України, ст.11 Закону України «Про електронну комерцію» та умов цього Договору.

2.3. Цей Договір визначає особливості надання та оплати Послуг, представлених на веб-сайті https://standartiposhittya.com.ua/dogovir-publichnoyi-oferti , і/або запропонованих Замовнику додатково в процесі переговорів.

2.4. Договір є пропозицією (публічною офертою) необмеженому колу фізичних,  фізичних осіб-підприємців та юридичних осіб укласти з Виконавцем Договір шляхом повного і безумовного прийняття умов цього Договору.

2.5. Умови Договору є однаковими для усіх осіб, які вирішили прийняти умови цього Договору, якщо Сторонами не погоджені інші умови окремо.

2.6. Договір є договором приєднання в розумінні ст. 634 Цивільного кодексу України, оскільки його умови визначені Виконавцем і можуть бути прийняті Замовником лише шляхом приєднання до запропонованого Договору в цілому. У разі незгоди Замовника з усіма чи окремими положеннями цього Договору укладення Договору не відбувається.

2.7. Приєднанням до Договору вважається оплата послуг Виконавця шляхом безготівкового переказу коштів на підставі рахунку, виставленого Виконавцем, в тому числі, з використанням електронного платіжного засобу.

2.8. Договір вважається укладеним з дати надходження Виконавцю оплати за послуги, здійсненої Замовником на умовах, встановлених цим Договором.

2.9. Сторони можуть погодити інший спосіб приєднання до Договору та визначити інший момент укладення Договору.

2.10. Вчинення Замовником дій, передбачених п.п. 2.7. цього Договору, вважається прийняттям Замовником пропозиції про укладення Договору (здійснення акцепту), а також підтверджує факт повного і безумовного прийняття Замовником умов цього Договору без будь-яких застережень чи зауважень відповідно до ст. 642 Цивільного кодексу України. Приймаючи пропозицію Виконавця (публічну оферту), Замовник погоджуєтесь з усіма умовами цього Договору і підтверджує, що йому зрозумілий зміст Договору і правові наслідки його укладення.

2.11. Договір є електронним договором в розумінні ст. 3 Закону України «Про електронну комерцію», укладається з використанням доступних інформаційно-телекомунікаційних систем та не може бути визнаний недійсним у зв’язку з його вчиненням в електронній формі. Письмова форма цього Договору згідно Закону України «Про електронну комерцію» додатково може підтверджуватися направленням електронного листа.

3. Предмет Договору

3.1. За Договором Виконавець надає Замовнику комплекс інформаційно-консультаційних послуг (надалі за текстом – «Послуги») у вигляді організації та надання можливості особистої участі в онлайн заходах (вебінарах в режимі реального часу, майстер-класах, тренінгах, курсах, інтенсивах, та інших заходах подібного характеру), а також надає платні невиключні ліцензії на певний строк, які надають право доступу і ознайомлення з платним контентом у вигляді навчальних і пізнавальних матеріалів певної тематики у будь-якій формі (аудіозаписи, відеозаписи, трансляції в режимі реального часу, інтерактивні матеріали, тощо), які поширюються через особистий кабінет Користувача з використанням сервісу SendPulse  та/або через повідомленяна електронну адресу та/або у чаті соціальної мережі (месенджеру) WhatsApp, а Замовник зобов’язується оплатити такі послуги відповідно до умов цього Договору.

3.2. До обсягу інформаційно-консультативних послуг за Договором належить: 

  • Надання доступу до відеоматеріалів та інших додаткових матеріалів у кількості, що визначена обраним Замовником пакетом послуг; 
  • Проведення онлайн-зустрічей для обговорення питань виключно з тем, що є дотичними до тематики курсу; 
  • Підготовка, надання та перевірка домашніх завдань; 
  • Створення чату для комунікації у соціальній мережі WhatsApp, адміністрування чату та підтримання зв’язку з учасниками курсу. Додаткове створення VIP – чату в WhatsApp, якщо це передбачено обраним Замовником пакетом послуг; 
  • Забезпечення підтримки менеджерів для учасників курсу;
  • Формування та надсилання сертифікату за результатами проходження курсу.

3.3. Інформація щодо пакетів послуг представлені Виконавцем на веб-сайті. Користувач має право ознайомитись із сукупністю послуг в межах одного пакету та його ціною, обрати, замовити та оплатити пакет послуг за допомогою технічних можливостей веб-сайту.

3.4. Виконавець має право змінювати обсяг послуг в межах одного пакету та його ціну без попереднього повідомлення Замовника. 

3.5. Виконавець здійснює оплату за послуги в розмірі вартості обраного виду послуги. 

3.6. Послуги надаються на платній основі.

3.7. Всі зміни й доповнення до даного Договору опубліковуються на веб-сайті Виконавця.

3.8. Всі умови даного Договору є обов’язковими як для Замовника, так і для Виконавця.

3.9. Перед початком користування Послугою Замовник зобов’язаний ознайомитися з умовами даного Договору.

3.10. Часткова оплата Послуг свідчить, що Замовник ознайомився та розуміє необхідність виконання умов даного Договору. 

3.11. Часткова оплата Послуг свідчить, що Замовник надав згоду на збір та обробку свої персональних даних. Для юридичних осіб які купують курс для корпоративного навчання згода на обробку персональних даних кожним Користувачем (фізичною особою) повинна бути надана окремо.

4. Ціна та порядок розрахунків

4.1. Вартість обраного Замовником пакету послуг складає грошову суму, що зазначена на веб-сайті на момент надання Користувачем акцепту цього Договору з урахуванням, за умови наявності, акційних пропозицій.

4.2. Оплата здійснюється в безготівковій формі за допомогою послуг Фінансового агента або на підставі рахунку, виставленого Виконавцем. 

4.3. Здійснити оплату за допомогою послуг Фінансового агента Замовнику надається право після заповнення та відправлення форми на веб-сайті. 

4.4. Здійснити оплату на підставі рахунку Замовник має право після залишення заявки на веб-сайті, отримання рахунку на електронну пошту Замовника, що вказана у заявці. Здійснити оплату на підставі рахунку Замовник зобов’язаний протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту надходження рахунку на електронну пошту. 

4.5. Днем виконання зобов’язань Замовника по сплаті вартості послуг вважається день зарахування грошової суми, що дорівнює повній вартості обраного Замовником пакету послуг, на поточний рахунок Виконавця.

4.6. На підтвердження проведення Замовником оплати вартості послуг за допомогою послуг Фінансового агента, Замовник отримує чек на свою електронну пошту. 

4.7. Банківська виписка Виконавця та/або виписка від Фінансового агента, у якій зафіксована інформація щодо проведення транзакції Замовником із зазначенням ідентифікаційних даних Замовника, за цим Договором вважається доказом щодо надання Замовником акцепту на Договір та Політику конфіденційності, що розміщені на веб-сайті. 

5. Акційні пропозиції

5.1. Користувач має право отримати та використати акційну пропозицію. Умови акційної пропозиції доводяться до відома Користувача шляхом:

  • розміщення інформації про акційні пропозиції на веб-сайті;
  • надсилання комерційних повідомлень на адресу електронної пошти, номер контактного телефону, облікові записи у месенджерах та/або соціальних мережах Користувача;
  • доведення до загального відома іншими способами. 

5.2. У разі повторного замовлення послуг за Договором та/або іншими Публічними офертами, за якими виконуються роботи та/або надаються послуги Виконавцем цього Договору, Користувач має право отримати та застосувати знижку до 20% від вартості пакету послуг. Виконавець самостійно у будь-який період встановлює та/або змінює розмір знижки, про що сповіщається способами, визначеними п.п. 5.1. цього Договору. 

5.3. Користувач має право отримати знижку та застосувати її для наступного замовлення послуг у Виконавця за партнерською системою. Умови партнерської системи розміщені на веб-сайті. 

5.4. За рішенням Виконавця розмір знижки може бути різним в різні періоди часу, про що сповіщається способами, визначеними п.п. 5.1. цього Договору.

5.5. Договором не передбачено можливості використати акційну пропозицію після проведення успішної оплати за будь-який вид послуги, що передбачена Договором.

6. Розстрочення платежу

6.1. Цією Публічною офертою передбачена можливість сплати вартості будь-якого пакету послуг із розстроченням платежу.

6.2. Порядок та умови сплати вартості послуг із розстроченням платежу узгоджуються в індивідуальному порядку із менеджером із додержанням обмежень, що встановлені п.п. 6.3. цього Договору. Для реалізації права на сплату вартості послуг із застосуванням розстрочення платежу Замовник повинен залишити заявку на веб-сайті. 

6.3. Період для сплати вартості послуг із розстроченням платежу не може перевищувати 2 (двох) календарних місяців від дати виставлення рахунку. Сплата вартості послуг із розстроченням платежу не може бути розділена більше, ніж на 4 (чотири) частини. Остання частина має бути сплачена не пізніше, ніж за 5 календарних днів до початку курсу.

6.4. Днем виконання зобов’язань Замовника по сплаті вартості послуг із розстроченням платежу вважається день сплати останньої частини, тобто день зарахування грошових коштів на банківський рахунок Виконавця.

6.5. У разі не проведення оплати другої та наступних частин платежу в обумовлені з менеджером строки, Виконавець має право зупинити доступ до особистого кабінету Замовника. У разі відсутності оплати в повному обсязі за 5 календарних днів до опублікування останнього відеоролику курсу Виконавець має право видалити особистий кабінет Замовника та припинити надання доступу. Грошова сума, сплачена Замовником за Договором, поверненню не підлягають і є неустойкою (штрафом) за дії Замовника.

6.6. У разі, якщо Замовник для сплати вартості пакету послуг за Договором уклав договір кредитування із будь-якою кредитною установою, Замовник самостійно несе відповідальність перед кредитною установою.

7. Порядок надання акцепту

7.1. Укладати Договір має право особа, яка набула повної цивільної дієздатності відповідно до чинного законодавства держави свого громадянства. У випадку, якщо в особи відсутній достатній рівень дієздатності, то Договір укладають батьки, опікуни (піклувальники), усиновлювачі в інтересах особи, яку представляють. 

7.2. Укладання цього Договору відбувається шляхом надання повної й безумовної згоди (акцепту) Користувачем веб-сайту, без підпису письмового примірника Договору між Замовником та Виконавцем. 

7.3. Моментом надання згоди (акцепту) за Договором вважається факт проведення успішної оплати за обраний Замовником пакет послуг або його першої частини у випадку проведення оплати із розстроченням платежу.

7.4. Укладаючи Договір, Замовник автоматично повністю та безумовно погоджується із прийняттям положень цього Договору та усіх додатків, які є невід’ємними частинами цього Договору. 

7.5. Замовник не має права споживати послуги за Договором, якщо Договір не було укладено, або якщо Замовник не погоджується із положеннями Договору.

8. Порядок надання послуг

8.1. Порядок надання послуг у разі, якщо Замовник виявив бажання оплатити вартість пакету послуг на веб-сайті: 

8.1.1. Користувач заповнює та надсилає форму на веб-сайті. Заповнення форми на веб-сайті є обов’язковою передумовою для укладання Договору; 

8.1.2. Перед відправленням форми на веб-сайті Користувач проставляє відповідні відмітки, чим підтверджує, що ознайомлений зі змістом Публічної оферти, Політики конфіденційності та іншими їх невід’ємними частинами. Без проставлення відміток Користувач не має права відправляти форму на веб-сайті; 

8.1.3. Після заповнення та надсилання даних через форму, за допомогою технічних можливостей платформи-конструктора, Користувача буде переправлено на сторінку Фінансового агента. На сторінці Фінансового агента Користувач за допомогою послуг Фінансового агента здійснює оплату послуг.  

8.2. Порядок надання послуг у разі, якщо Замовник виявив бажання оплатити вартість пакету послуг на підставі рахунку: 

8.2.1. Користувач заповнює та надсилає заявку на веб-сайті. Заповнення заявки на веб-сайті є обов’язковою передумовою для укладання Договору; 

8.2.2. Перед відправленням заявки Користувач проставляє відповідні відмітки, чим підтверджує, що ознайомлений зі змістом Публічної оферти, Політики конфіденційності та їх невід’ємними частинами. Без проставлення відміток Користувач не має права відправляти заявку;

8.2.3. Менеджер зв’язується із Користувачем будь-яким способом, узгоджує порядок оплати, надсилає рахунок на електронну пошту Користувача, що була вказана у заявці. 

8.3. Після проведення успішної оплати за обраний Замовником пакет послуг або його першої частини у випадку проведення оплати із розстроченням платежу, Виконавець протягом 2 (двох) робочих днів створює особистий кабінет у системі управління навчанням; 

8.4. Послуги за Договором надаються дистанційно в мережі Інтернет. Початком надання послуг вважається надання Виконавцем доступу Користувачу до особистого кабінету;

8.5. Користувач споживає послуги шляхом перегляду відеороликів в особистому кабінеті та шляхом користування додатковими матеріалами. Усі відеоролики та додаткові матеріали є авторськими та суб’єктивними, Користувач може не погоджуватися із позиціями, викладеними у них;

8.6. Послуги вважаються наданими в повному обсязі після надання доступу до перегляду матеріалів або відеороликів в особистому кабінеті в Системі управління навчанням; 

8.7. Дата початку відкриття продажів за Договором зазначається на веб-сайті та/або у рекламних матеріалах.

9. Доступ до особистого кабінету

9.1. Користувач отримує доступ до особистого кабінету після його створення Виконавцем у системі управління навчанням. Виконавець надсилає лист з індивідуальними логіном та паролем на електронну пошту Користувача, яка вказана у формі або заявці. 

9.2. Особистий кабінет адмініструється Виконавцем у системі управління навчанням протягом строку надання послуг Виконавцем.

9.3. Виконавець має право переробляти, видаляти та доповнювати технічну структуру особистого кабінету без істотних змін тих умов, що передбачені пакетом послуг. 

9.4. Для користування особистим кабінетом Користувач погоджується з умовами Публічної оферти, Політики конфіденційності та іншими документами системи управління навчанням. 

9.5. У разі, якщо Користувач до укладання Договору був учасником інших курсів, продуктів тощо Виконавця, то у створеному раніше особистому кабінеті може додатись доступ до пакета послуг за цим Договором. 

10. Права та обов’язки Замовника/Користувача

10.1. Замовник/Користувач має право: 

10.1.1. Отримати доступ до особистого кабінету з тим обсягом послуг, за які було проведено повну оплату на розрахунковий рахунок Виконавця.;

10.1.2. Отримати від Виконавця інформацію щодо організації і забезпечення належного виконання послуг, передбачених цим Договором;

10.1.3. Ставити додаткові питання, пов’язані з послугами, що надаються за цим Договором у WhatsApp – чаті; 

10.1.4. Покинути WhatsApp – чат у будь-який момент самостійно; 

10.1.5. Отримати в електронному форматі сертифікат за результатами проходження курсу; 

10.1.6. Отримати контакти свого менеджера у WhatsApp – чаті. 

10.2. Замовник/Користувач зобов’язаний: 

10.2.1. Самостійно ознайомитись з умовами Договору, розміщеного на веб-сайті Виконавця;

10.2.2. Постійно та неухильно дотримуватись умов цього Договору, Політики конфіденційності та усіх додатків, що розміщені на веб-сайті за адресою: https://standartiposhittya.com.ua/dogovir-publichnoyi-oferti

10.2.3. У Випадку необхідності надавати достовірну і повну інформацію, необхідну для укладення та виконання Договору, а саме:

10.2.3.1. Для юридичних осіб:

  • Скан-копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи (за наявністю) або скан-копія Виписки/Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • Скан-копія Статут;
  • Скан-копія Свідоцтва платника єдиного податку (за наявністю) або скан-копія Витягу з реєстру платників єдиного податку (за наявністю);
  • Скан-копія Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану (за наявності) або скан-копія Витягу з реєстру платників податку на додану вартість (за наявністю);
  • Дані про відповідальну особу, яка має право підписувати договори: прізвище, ім’я та по-батькові (повністю) скан-копія паспорта, посада, скан-копія документу на підставі якого діє;
  • Банківські реквізити;
  • Електрона пошта;
  • Контактний номер телефону.

10.2.3.2. Для фізичних осіб-підприємців:

  • Скан-копія Свідоцтва про державну реєстрацію фізичної особи-підприємця (за наявністю) або копія Виписки/Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

  • Скан-копія Свідоцтва платника єдиного податку (за наявністю) або скан-копія Витягу з реєстру платників єдиного податку (за наявністю);

  • Скан-копія Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану (за наявності) або скан-копія Витягу з реєстру платників податку на додану вартість (за наявністю);

  • Банківські реквізити;

  • Електрона пошта;

  • Контактний номер телефону.

10.2.3.3. Для фізичних осіб:

  • Скан-копії паспорта;

  • Скан-копії реєстраційного номера облікової картки платника податків;

  • Електрона пошта;

  • Контактний номер телефону.

10.2.4. Надати згоду на обробку персональних даних у порядку, передбаченому Політикою конфіденційності, для того, щоб укласти цей Договір; 

10.2.5. Не відтворювати, не повторювати будь-яким чином, не копіювати, не продавати, а також не використовувати в будь-яких цілях, окрім особистих, будь-які матеріали курсу, а також інформацію, яка стала доступна на веб-сайті або в будь-яких інших джерелах, що були надані Виконавцем;

10.2.6. Не створювати на основі курсу інформаційні продукти з метою вилучення комерційного прибутку, а також не використовувати цю інформацію будь-яким іншим чином, крім як для особистого використання;

10.2.7. Не передавати будь-яким способом третім особам логін та пароль від особистого кабінету;

10.2.8. Не поширювати посилання на відео, фото записи, додаткові матеріали, завантажені до особистого кабінету за допомогою інших програм.

11. Права та обов’язки Виконавця

11.1. Виконавець має право: 

11.1.1. Отримувати від Замовника інформацію, необхідну для надання послуг;

11.1.2. Зберігати та обробляти персональні дані, отримані в процесі надання послуг, відповідно до вимог чинного законодавства України;

11.1.3. Самостійно встановлювати ціну послуг та інші умови їх надання шляхом розміщення відповідної інформації на веб-сайті Виконавця;

11.1.4. Вносити зміни до цього Договору, Політики конфіденційності та інших додатків, шляхом їх розміщення на веб-сайті Виконавця без спеціального повідомлення Замовника; 

11.1.5. Проводити технічні перерви роботи веб-сайту для відновлення функціональності або покращення роботи веб-сайту. Технічні перерви не є підставою для здійснення перерахунку оплаченої Замовником вартості послуг;

11.1.6. Публікувати відгуки (текст, скриншоти, відео тощо), зворотний зв’язок, викладений у будь-якій формі від учасників на веб-сайті, у соціальних мережах, рекламних матеріалах, презентаціях тощо без попереднього попередження про це учасника; 

11.1.7. Оновлювати зміст послуг за цим Договором (за виключенням зменшення обсягу послуг), функціональні можливості веб-сайту та/або особистого кабінету Замовника у будь-який час без попередження Замовника; 

11.1.8. Здійснювати розсилку електронних, текстових та/або мультимедійних повідомлень на адресу електронної пошти, номер контактного телефону, облікові записи в додатку WhatsApp тощо Замовника із комерційною та/або некомерційною пропозицією від Виконавця та/або третіх осіб. На здійснення розсилки Замовником додатково надається згода; 

11.1.9. Призупинити, припинити права Замовника на використання курсу у будь-який час без штрафних санкцій з метою захисту своїх законних ділових інтересів.

11.1.10. Залучати третіх осіб та менеджерів для адміністрування веб-сайту або для виконання своїх зобов’язань за цим Договором;

11.1.11. В односторонньому порядку розірвати цей Договір у випадках, якщо Замовник порушив п.п.10.2.3. – п.п.10.2.6. передбачених цим Договором;

1.1.12. В односторонньому порядку розірвати цей Договір у разі, якщо Замовник відізвав свою згоду на обробку персональних даних у порядку, що передбачений Політикою конфіденційності. 

11.2. Виконавець зобов’язаний: 

11.2.1. Надати послуги в обсязі, за який  Замовником було проведено повну або часткову оплату.

11.2.2. Надавати Послуги з моменту акцепту Договору;

11.2.3. Якісно та вчасно надавати Послуги відповідно до умов цього Договору, проте з урахуванням положень п.п. 15.14. цього Договору;

11.2.4. Надавати роз’яснення з питань, що виникають у Замовника в зв’язку з наданням йому Послуг, шляхом підтримки комунікацію із Замовником/Користувачем у WhatsApp – чаті через менеджерів;

11.2.5. У разі виникнення обставин, які перешкоджають належному виконанню своїх обов’язків за цим Договором, негайно повідомити про це Замовника/Користувача;

11.2.6. Вживати будь-яких інших необхідних заходів, потрібних для належного виконання своїх зобов’язань за цим Договором;

11.2.7. За необхідності підписувати і передавати Замовнику Акти наданих послуг;

11.2.8. Усувати недоліки виконання послуг протягом 3 (трьох) робочих днів з дати надходження зауважень від Замовника з описом недоліків, які необхідно усунути; 

11.2.9. Дотримуватися положень Політики конфіденційності, що розміщена на веб-сайті за посиланням: https://standartiposhittya.com.ua/dogovir-publichnoyi-oferti

11.2.10. Виконувати законодавчі приписи, щодо обробки, передачі і захисту персональних даних Користувачів і Замовників.

12. Попередження про авторське право

12.1. Виконавець має усі права на веб-сайт та будь-які матеріали, які розміщені на веб-сайті, в тому числі, але не виключно: текст, графічні елементи, фотографії, елементи дизайну, зображення, відеоматеріали.

12.2. Виконавець надає право використовувати відеоролики, додаткові матеріали виключно в особистих цілях. За Договором не передбачається передача інших майнових прав та в інших цілях. 

12.3. Дозволяється робити фото, скриншоти, відео до 60 секунд для розміщення у соціальних мережах та оприлюднення їх за умови зазначення Виконавця - https://www.instagram.com › tino_de_gotto/

12.4. Договором забороняється копіювати, відтворювати, знімати шляхом запису екрану, фотографувати, крім випадків, передбачених п.п.12.3. цього Договору, здійснювати відео- та фотофіксацію будь-яким іншим способом, розміщувати на будь-яких платформах публічного доступу, комбінувати окремі частини об'єктів в інші об'єкти без зазначення автора, продавати, надавати доступ до особистого кабінету третім особам.

12.5. У випадку порушення Замовником заборон, викладених у п.п. 12.4., Виконавець видаляє особистий кабінет Замовника без можливості відновлення. Грошова сума, сплачена Замовником за Договором, поверненню не підлягають і є неустойкою (штрафом) за дії Замовника. 

12.6. Будь-яке порушення авторських і суміжних прав переслідується відповідно до чинного законодавства України та міжнародних договорів, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України. 

13. Повернення коштів

13.1. Відмова від споживання послуг та повернення коштів, що були сплачені Замовником відбувається у строк, що не перевищує 14 днів від дня повної або часткової сплати вартості курсу, за умови, що Замовник/Користувач не здійснив першу ініціалізацію у особистому кабінеті Користувача. Виконавець не повертає кошти після надання доступу до матеріалів та відеороликів в особистому кабінеті в Системі управління навчанням.

13.2. Повернення коштів відбувається за допомогою послуг Фінансового агента. 

13.3. Заява про повернення коштів повинна подаватися Замовником Виконавцю у письмовому вигляді із особистим підписом та датою на електронну пошту Виконавця - support@tinodegotto.com.ua.

13.4. Для здійснення повернення необхідно вказати в заяві наступні дані: Прізвище, ім’я та по-батькові Замовника, e-mail (вказаний при замовленні), назва послуги (пакету послуг), дату оплати, інформацію про платіж та підтвердження оплати (квитанція).

13.5. Повернення коштів здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання заяви про повернення від Замовника. 

13.6. Замовнику повертається розмір сплачених коштів, але за вирахуванням витрат Виконавця, що можуть включати наступне (перелік не вичерпний): банківська комісія, податки, оплату послуг Фінансового агенту та інше.

14. Персональні дані

14.1. При укладенні цього Договору Виконавцю стають відомі персональні дані Користувача та/або Замовника. Шляхом приєднання до цього Договору Замовник підтверджує, що ознайомлений із Політикою конфіденційності, яка розміщена на веб-сайті за адресою: https://standartiposhittya.com.ua/politika-konfidenczijnosti , повністю усвідомлює свої права та обов’язки, гарантії, відповідальність, що випливають з Політики конфіденційності. 

15. Відповідальність

15.1. За порушення Договору Сторони несуть відповідальність у відповідності до положень чинного законодавства України та умов цього Договору.

15.2. Порушенням Договору є його невиконання або неналежне виконання, тобто виконання з порушенням умов, визначених змістом цього Договору.

15.3. Виконавець не несе відповідальності за неналежне виконання або невиконання умов цього Договору у випадку, якщо Замовник не забезпечив надання інформації та документів, необхідних для надання послуг, або у разі надання інформації та документів у неповному обсязі чи надання суперечливої і/або недостовірної інформації та/або документів.

15.4. Виконавець не несе відповідальність за наслідки, що настали в результаті того, що Замовник не переглядав, не відкривав відеоролики, додаткові матеріали, не виконував домашні завдання. 

15.5. Виконавець не бере на себе відповідальність за невідповідність очікувань Замовника із результатами надання послуг. 

15.6. Відповідальність Виконавця обмежена розміром отриманої оплати за послуги, з приводу надання яких виникає спірна ситуація або претензія зі сторони Замовника.

15.7. Виконавець не несе відповідальності за будь-які збитки або шкоду, понесені Замовником, незалежно від того, яким чином вони виникли.

15.8. Виконавець не дає жодних гарантій чи запевнень в тому, що:

  • завжди буде наявний доступ до особистого кабінету Користувача;

  • споживання послуг за цим Договором для Замовника/Корситувача буде прибутковим;

  • доступ до перегляду відеороликів та додаткових матеріалів буде безперебійним та своєчасним.

15.9. Замовник несе відповідальність за достовірність і повноту відомостей, вказаних при реєстрації. У випадку якщо Замовник не вказав або невірно вказав відомості про себе, Виконавець не відповідає за збитки Замовника, понесені в результаті відмови в поверненні передоплати, наданні послуг, та/або здійснення інших дій внаслідок неможливості правильної ідентифікації Замовника.

15.10. У випадку прострочення Замовником оплати послуг Замовник зобов’язується сплатити на користь Виконавця пеню у розмірі подвійної облікової ставки Національного банку України від суми невиконаного грошового зобов’язання за кожен день прострочення платежу.

15.11. У випадку здійснення Замовником оплати, але неотримання послуг з незалежних від волі Виконавця причин, Замовник має право вимагати зарахування оплачених ним грошових коштів в рахунок майбутніх платежів за Послуги або вимагати часткового їх повернення. Повернення грошових коштів здійснюється протягом 30 днів з дня отримання Виконавцем відповідної вимоги.

15.12. Якщо Послуги не були надані у зв’язку з відмовою від їх споживання Замовником/Користувачем, в тому числі частково, при поверненні оплачених грошових коштів, Виконавець утримує на свою користь 25% з їх розміру.

15.13. У випадку часткового надання Послуг, Виконавець, окрім 25%, додатково утримує з оплачених грошових коштів вартість частково наданих Послуг. 

15.14. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов’язань за Договором, якщо це сталося внаслідок дії обставин непереборної сили, тобто надзвичайних та непередбачуваних обставин, які виникли після укладення цього Договору, не залежать від волі Сторін і перебувають поза їх контролем, до яких відносяться, зокрема, але не виключно, бойові дії, революції, державні перевороти, стихійні лиха, техногенні та інших аварій, аварії в системі електропостачання та зв’язку, страйки, локаути, диверсійні та терористичні акти, рішення державних та місцевих органів влади, епідемії, пандемії, надзвичайні ситуації, що роблять об’єктивно неможливим виконання умов Договору (надалі за текстом – «форс-мажор»).

15.15. Сторона, для якої настав форс-мажор, зобов’язана повідомити про це іншу Сторону протягом 3(трьох) календарних днів з дати, коли Стороні стало відомо про настання форс-мажору, та надати іншій Стороні належні документи для підтвердження форс-мажору.

15.16. З моменту отримання повідомлення про форс-мажор іншою Стороною виконання умов Договору призупиняється, а строк виконання зобов’язань за Договором подовжується на період існування форс-мажору.

15.17. Призупинення виконання умов Договору означає, що Виконавець припиняє надання послуг, передбачених Договором, а Замовник не повинен здійснювати подальші платежі за послуги, які не були надані, без негативних наслідків, штрафних санкцій та відповідальності для кожної з Сторін.

15.18. Сторона, для якої настав форс-мажор, зобов’язана повідомити іншу Сторону про припинення дії форс-мажору протягом 3 (трьох) календарних днів з дати, коли Стороні стало відомо про припинення дії форс-мажору.

15.19. Кожна Сторона має право ініціювати припинення Договору, якщо тривалість форс-мажору перевищує 1 (один) місяць.

16. Строк дії договору

16.1. Договір набуває чинності з моменту укладання цього Договору і діє до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань. 

16.2. Виконавець надає Замовнику доступ до особистого кабінету на 6 (шість) календарних місяців від дати надходження листа із логіном та паролем на електронну пошту Замовника.

16.3. Доступ до особистого кабінету на строк, що перевищує обмежений п.п. 17.2. строк, надається Замовнику за додаткову оплату. 

17. Порядок розірвання договору

17.1. Цей Договір може бути розірваний Виконавцем в односторонньому порядку через порушення Замовником: 

17.1.1. умов цього Договору. При цьому, кошти, сплачені Замовником за цим Договором, поверненню не підлягають і є неустойкою (штрафом) за дії Замовника;

17.1.2. прав інтелектуальної власності або суміжних прав Виконавця на усі об’єкти права інтелектуальної власності, що доступні в особистому кабінеті. При цьому, кошти, сплачені Замовником за цим Договором, поверненню не підлягають і є неустойкою (штрафом) за дії Замовника;

17.1.3. порушення правил поведінки в процесі отримання послуг за цим Договором, а саме: розпалювання міжнаціональних конфліктів, спам, розміщення реклами, нецензурні висловлювання, хамство, образи Виконавця, образи інших користувачів, замовників. При цьому, кошти, сплачені Замовником за цим Договором, поверненню не підлягають і є неустойкою (штрафом) за дії Замовника;

17.1.4. порушення умови Розділу 12 цього Договору, при цьому, кошти, сплачені Замовником за цим Договором, поверненню не підлягають і є неустойкою (штрафом) за дії Замовника;

17.2. Цей Договір може бути розірваний Виконавцем в односторонньому порядку у зв’язку із повним виконанням зобов’язань Сторонами або неможливістю такого виконання.

17.3. Цей Договір може бути розірваний за добровільною згодою Сторін або за ініціативою однією зі Сторін.

17.4. Цей Договір може бути розірваний у судовому порядку.

18. Комунікація Сторін

18.1. Замовник має право звертатися до Виконавця з уточнюючими питаннями щодо предмета цього Договору, порядку надання доступу, з приводу виникнення технічних перешкод для користування особистим кабінетом тощо через свого менеджера у соціальній мережі WhatsApp.

18.2. Для надання відповідей Замовнику на питання щодо змісту відеороликів, додаткових матеріалів, збору та обробки зворотного зв’язку тощо, Виконавець створює WhatsApp -чат. 

19. Угода про електронний документообіг

19.1. Сторони визнають юридичну силу документів, що складені в електронній формі (заявок, Актів, повідомлень, рахунків, угод, листів і ін.), направляються електронною поштою на вказані в договорі реквізити, якщо є можливість достовірно встановити, що документ походить від сторони договору.

19.2. Сторони погодили використання електронно цифрового підпису (ЕЦП) у документообігу в межах виконання цього Договору.

19.3. Сторони прийшли до згоди керуватися умовами про електронний документообіг і електронну взаємодію, викладеним нижче:

  • рахунки та акти складаються письмово у формі електронного документа і не оформляються на паперових носіях;

  • відповідно до угоди про електронний документообіг Сторони використовують електронні підписи;

  • обмін електронними документами здійснюється через систему «Вчасно».

19.4. Для оперативного обміну інформацією, комунікація Сторін (їх посадових осіб, працівників, представників) може здійснюватися засобами електронного зв’язку, зокрема такими, як електронна пошта або інші електронні сервіси обміну повідомленнями, зокрема такими, як WhatsApp, якщо окремими положеннями даного Договору прямо не передбачено іншого. Окрім цього, копії документів, в тому числі Звіти, акти приймання-передачі Послуг, рахунки-фактури, інші документи, що укладаються Сторонами в рамках даного Договору (скан-копії, фото-копії, копії, тощо) в тому числі ті, що були підписані представниками Сторін, є чинними, прирівнюються до оригіналів та не потребують затвердження на матеріальних носіях, якщо даним Договором прямо не передбачено іншого.

20. Прикінцеві положення

 20.1. Оферта набуває чинності з моменту публікації на веб-сайті Виконавця і діє до моменту відкликання Оферти Виконавцем.

20.2. Сторони домовились, що недійсність окремих положень цього Договору не має наслідком недійсності інших його положень і Договору в цілому, якщо можна припустити, що Договір був би вчинений і без включення до нього недійсного положення. 

20.3. У разі, якщо будь-яке положення цього Договору стає недійсним із будь-яких причин, це не впливає на дійсність будь-яких чи всіх інших положень цього Договору.

20.4. Текст цього Договору викладено українською мовою.

20.5. Виконавець має право вносити зміни до цього Договору без додаткового попередження про це Замовника.

20.6. Договір та його Додатки є дійсними в тій редакції і на тих умовах, які існували на момент її акцептування. 

20.7. Місцем укладання цього Договору є місцезнаходження Виконавця.

20.8. У випадках не передбаченим Договором Сторони керуються законодавством України.

20.9. Усі спірні питання та/або розбіжності, що виникають між Сторонами у зв’язку із виконанням чи розірванням Договору, вирішуються шляхом взаємних консультацій та переговорів між Сторонами протягом 15 календарних днів, після того, як одна Сторона повідомила іншу Сторону про виникнення такого спору та/або розбіжності. 

20.10. У випадку не досягнення згоди між Сторонами, спір вирішується в судовому порядку за законодавством України підвідомчості та підсудності на території України, але за місцезнаходженням Виконавця. 

21. Реквізити Виконавця

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ  «ТІНО ДЕ ГОТТО»

код за ЄДРПОУ 38746636

03124, м. Київ, вул. Миколи Василенка, буд. № 7-А, 

тел.: +38 (044) 393-42-87

електронна пошта: support@tinodegotto.com.ua

Банківські реквізити:

IBAN: UA 69 300346 00000 26004017275501, 

Банк АТ «СЕНС БАНК»

Контакти

Зв'яжіться з нами, якщо у вас

залишилися питання

Телефон

+38 067 506 84 47 (відділ продажу)

+38 096 320 10 55 (технічна підтримка)

Email

support@tinodegotto.com.ua

SendPulse logoНадано SendPulse